I take pride in what I do. (:


嗯。

好久以前話要買,出咗幾日就走咗去買。

之前睇戲戲飛留念。

每個星期日嘅lunch同dinner。

啲乜鬼嘢咁鬼貴呀?嘻嘻!

我愛你噢小純純~

我發現,我是個扣針控~

這個嘛,昨天外出吃飯,有抽獎活動,我抽到了這個。

可以出去再玩過。玩歡樂牌。

雖然只係玩到第二關就輸咗,但係贏咗200蚊喎!!嘻嘻。

然後呢,雖然我都仲未影晒我畫嘅菇,因為有好多都唔係畫係度,都係畫係啲課本度。

這裡,一大堆菇。

噢,我最喜歡這個。

和這個。

 

昨天,去了看<清明上河圖>。

嗯,一去到,好明顯,我們香港上博會圖。有個無敵大海景!

好,首先就係有小孩好癲好high的圍圈跑。最勁嘅係佢全日都係圍嗰個圈嚟跑。

唔明點解啲人咁鍾意睇嘅小豬。

晚上有美麗的月光倒影。

打更的人士。

看到了嗎?都話有㗎啦!個個都唔相信!XD

呢兩條友仔係度玩我勁啲嗎?定係猜緊梅?左邊嗰條個肚好大。

乞丐小孩。Perspective整得好差!

還有這個很搞鬼的小孩。

夜裡好high的小孩子們。(Just like ME!!)

走前,拍照留念。

Leave a Reply

