<第三次,不是巧合。>和<清明上河圖(下)>


無聊之日記

明天考BIO,上次溫錯咗,所以至少唔晒咁驚。

有一招,點樣記熟Biology:Catabolic process係會release energy,好似放屁咁。Anabolic process係要energy,好似食嘢咁。Catalysts就係愛嚟speed up chemical reactions,就係一啲促進放屁嘅食物。而Enzymes就係一個例子勒,當佢係番薯啦!嘻嘻。

 

第三次,不是巧合。

嗯!!!!!哈哈哈哈!如果我今日有係你附近出沒過,你都會知道我今日有幾high。

有啲人話:一次冇乜嘢,兩次係巧合,三次就有嘢。

哈哈,我梗係唔覺有嘢啦!

不知幾好呃。

我開心到都唔知用咩嚟表達我啲情緒喇。

我都唔post相啦,知道我講咩就好,唔知嘅可以ignore我。

 

清明上河圖(下)

場刊

呢個係原本嗰幅清明上河圖,其實唔係好知道隻豬係邊。

呢個都係原本嗰幅清明上河圖,見唔見倒嗰條趴係度嘅人呀!嘻嘻!

當日,我猛係度揾條友仔。

睇咗隻豬兩次。

與橋同埋嗰個關口之間,行行吓突然搵到嗰條友仔。

就指住佢然後好大聲咁嗌(嗰度多人,所以其實好細聲):我搵到啦!!!!!耶!

之後,係我範圍內嘅人初初就望過泥,之後就望我指住嘅地方。

前面有個呀媽同佢兩個小朋友講:哈哈!!!係播!見唔見到呀?佢拗patpat呀!睇吓?佢又拗啦!

好明顯啲小朋友搵唔到就繼續回頭望搵隻豬啦!

我最愛就係呢條友仔。究竟係隻豬有咩咁特別呢?

對,我是變態的。

嘻嘻。

 

~無名瘋子

4 thoughts on “<第三次,不是巧合。>和<清明上河圖(下)>

  1. i really like your notes on bio revision xDD
    you should create more~!!! 😀
    too bad the tickets were sold out for the River of Wisdom -x-

    • LOL that’s a better way to memorize than to stuff them all in our head eh?
      yeah, i’m gonna think about more again. LOL
      and LOL, you don’t have to have a ticket!! all you gotta do is look at my previous blog, and you’ll find all those that are worth seeing!!!! XDD (obviously hard selling my blog)

    • thanks!! you too. 😀
      i used “Uniquesm” cus:
      1/ it’s the BELIEF of uniqueness.
      2/ there isn’t such word, and I made this up purposely. (:

Leave a Reply

