不相識的人走在一起,卻為對方的生命帶來不一樣的風景。


明天沒art堂,能夠晚起!

今晚又怎能浪費呢?

我已經說了,要玩到literally drop dead!

 

今日好開心。

朝早又去SCAD,做啲嘢冇乜特別,就淨係上Google Map畫畫。

下午又去火炭,上art,更加冇嘢好講。

呢個係我嘅製成品。。。。。個盒。

 

放咗art後,去咗九龍塘,又一城。

真係N年都唔去一次。

入咗PageOne,好鬼大。(我以前都知道好大的,但真的相比起銅鑼灣的,怎樣也要感歎一下。)未行完就要走。

去了Little Italy食,勁急咁食。

去AMC,買飛。最唔好嘅係miss咗頭嗰幾分鐘。

入場前媽咪拎咗9張postcards,好勁!XD

因為原本postcards只係每人買一張飛可以比一張。

我呀媽好勁,竟然…..拎咗5張HOCC。XD

嗯!就是這樣。(:

我對電影<東風破>的感覺:(可能存有spoiler,請小心!)

其實坦白說我不太明白故事內容,只是大概知道吧,但我想如果我再看多幾次我會明白的。雖然我不明白,但整個電影看起來很peaceful,很舒服。嗯,還有不能缺少HOCC那個母親的幾幕。其實她出現了不止5分鐘,但可能因為自己沒抱太大期望,所以我很滿足。實話實說,我看套套戲都會喊,無論係感動都喊,或者笑到喊都有。而呢套戲我第一次喊嘅嗰幕就係HOCC嘅其中一幕。(SPOILER: 去到中間,說不要他幫忙的那一幕。我也不想打太多吧,否則還沒看的就沒趣喇。)

如果你真是非常想知道,請留言,我會打嗰一幕嘅spoiler嘅。哈哈。

 

我愛今天。

~無名瘋子

Leave a Reply

