我願意為你,被放逐天際,只要你真心拿愛與我回應。


望著20條作文題目單,眼睛一直掃下去,想想該做哪條題目。

~思考~

1-”地球因全球暖化而不再適合人類居住。假如離世界沒日只有三天,您有何想?你又會怎樣渡過餘生?”

2-”__的一小步,人類的一步”

3-”沒有__的日子”

4-”青年 撐出一片晴空”

5-”明天會更好?”

但是,當我的眼睛看到最後這個題目後,不用多想的,就選了這個。

”生活需要微笑”

現在去打文章吧。

但係因為篇文字限太多,好大機會會作得差,所以可能唔會post上來。

 

The Diary of Randomness

1/ 其實,我地屋有中遺傳病,叫做”林峯症”,全名叫”遠處望到林峯會作嘔病”,又或者”望到林峯唔會失眠症”。嗯,呢個病睇泥都唔會醫得到,無藥可救㗎啦。

2/ 前日一邊食午飯一邊聽<絕對>,真好。最好的是,有很多其他歌曲都只播了一半,但這首反而播了全部。

3/ 昨晚4:22打開收音機聽到<不眠皇后>,我就真係不眠皇后啦夜晚聽到啲咁嘅歌!

4/ 當啲人播啲唔鍾意聽嘅歌,我就帶起headphone聽我iTunes的playlist..聽shuffle最好最舒服。(:

2 thoughts on “我願意為你,被放逐天際,只要你真心拿愛與我回應。

  1. love point 2 in ur diary of randomness:)
    i didn’t expect to hear it that day, but trust me,
    i nearly shouted with joy when it started playing,
    and i was smiling like crazy for the rest of the day;)

Leave a Reply

